0

MANDJE

€ 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Subtotaal: € 0,00

Garantie en klachten

Garantie

Wij leven de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht je product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen.

 

Defecten

Heb je een artikel ontvangen dat kapot is of niet goed functioneert? Neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen met een passende oplossing komen. Je kan ook bij ons langskomen in een van onze winkels.

 

Klachten

Zijn we ergens tekort geschoten? We verbeteren graag, dus laat het ons weten. Vertel het ons bij voorkeur per email op info@souldivers.nl en wij zullen zo snel mogelijk met een reactie komen (uiterlijk binnen twee weken, zo mogelijk natuurlijk eerder). Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)